![Sinalco_556_30-1-e1636708983721-1](http://sinalco.rs/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![](https://sinalco.rs/wp-content/uploads/sites/6/2022/08/serbia-flag.webp)
Kompanija „Frutti“ d.o.o. osnovana je davne 1990. godine u Šapcu, u Republici Srbiji. Od osnivanja naša primarna delatnost je proizvodnja osvežavajućih bezalkoholnih pića. Na samom početku davne 1990. godine, proizvodnja je bila organizovana u proizvodnom pogonu od 50 m2 sa samo 3 radnika. Ne dugo za tim 1998. godine, kompanija započinje i svoju sporednu delatnost, koja i dan danas traje, veleprodaju pića i maloprodajni objekat, koji danas broji ukupno 15 objekata. Kompanija „Frutti“ d.o.o. započinje svoj partnerski odnos sa renomiranom kompanijom i brendom „Sinalco International Brands“ 2012. godine za teritoriju Republike Srbije.
Kao rezultat dobrog poslovanja dugi niz godina, kao i uz sve veće zahteve u samoj proizvodnji, kompanija „Frutti“ d.o.o. otvara novi proizvodni pogon 2015. godine sa ukupno 4000m2 u industrijskoj zoni grada Šapca, koji je opremljen po svim najsavremenijim zahtevima dobre proizvodjačke prakse za proizvodnju osvežavajućih bezalkoholnih pića, što garantuje potpunu bezbednost procesa i gotovog proizvoda. Kompanija danas zapošljava oko 70 radnika različitih profila, i poseduje sopstveni vozni park od oko 30 vozila raznih namena. Imamo znanja, sposobnosti, energije i želje da prihvatamo izazove koji su pred nama postavljeni na domaćem tržištu kako bismo se razvijali u skladu sa postavljenim ciljevima i zadatim planovima politike našeg razvoja.
![](https://sinalco.rs/wp-content/uploads/sites/6/2022/08/serbia-flag.webp)
NAŠA ISTORIJA
Čarolija je započela 1902. godine kada su proslavljeni naturopata Fridrih Eduard Bilc i vizionar industrijalac i stručnjak za pića Franc Hartman kreirali Bilc-Limunadu. Oni su hteli da naprave piće koje bi pomoglo radnicima hidratacijom, vitaminima i revitalizirajućim ukusima. Mi smo i danas na istoj misiji: da pružimo osveženje svima. Naše ime je postalo sinonim za kvalitet, ukus i osveženje, i gde god u svetu vidite naš kultni logo, znate da ste izabrali proizvod koji oličava ove vrednost.
![history-bottles.png history-bottles.png](https://sinalco.rs/wp-content/uploads/sites/6/elementor/thumbs/history-bottles-psprtpedb4quei4yfbgd5m89tatd36ftevnhy1swbe.png)
![](https://sinalco.rs/wp-content/uploads/sites/6/2022/06/30er-sinalco-logo-e1637919984601.png)
1905. do 1963. Godine
1905. godine, nakon takmičenja za izbor imena, pojavio se Sinalco. Ime je inspirisano latinskim izrazom „sine alcohole“ (bez alkohola) i registrovano je kao zaštitni znak širom sveta. 1937. godine razvijen je logo “Crvena tačka”, čime je Sinalco odmah postao prepoznatljiv širom sveta. 1950. godine nastala je klasična Sinalco boca – revolucionarni dizajn koji je podstakao brend da postane veoma poznato ime u 1960-im.
![](https://sinalco.rs/wp-content/uploads/sites/6/2022/06/sinalco-logo-1970.png)
1964. do 2000. Godine
Tokom uzburkanih šezdesetih godina, Sinalco je postao omiljeno bezalkoholno piće u Evropi. 1979. godine, legendarni džingl, “Die Sinalco schmeckt” je prihvaćen kao zvuk Sinalca. To je zvuk koji se i dalje čuje, i koga se rado sećaju širom Nemačke. Ovde, nakon reklamnog uspeha džingla i naše kultne boce, Sinalco je praktično bio sinonim za limunadu. Tokom druge polovine 20. veka, zadržali smo svoj prepoznatljiv logo „Crvena tačka“ i proširili se još dalje širom Evrope i ostatka sveta. Čak i sa prilagođavanjem izgleda naše boce u čast proslave milenijuma, naša „Crvena tačka“ ostala je u srcu našeg identiteta.
![](https://sinalco.rs/wp-content/uploads/sites/6/2022/06/logo_redpoint.png)
2001. do 2009. Godine
U skladu sa dinamičnim pristupom novog milenijuma, Sinalco je proveo prve godine 21. veka šireći naš asortiman kako bi svetu doneo nove i uzbudljive senzacije ukusa. 2005. godine, proslavili smo naš 100. rođendan. Sinalco je od 2007. godine priznat kao “Brend veka” od strane udruženja “Nemački standardi”.
![](https://sinalco.rs/wp-content/uploads/sites/6/2022/06/Sinalco_3d_logo_2011_German-1.png)
2010. godina do danas
2010. godine, kako smo ulazili u novu dekadu, došlo je vreme da prilagodimo imidž brenda novom dobu, i naša čuvena „Crvena tačka“ je imala 3D preobražaj kako bi izgledala moderno a pritom da ne izgubi tradicionalni izgled. Naš logo je možda doživeo preobražaj, ali naša misija i kvalitet naših recepata su ostali isti – kao i uvek, Sinalco ostaje dosledan sebi.