Kompanija „Frutti“ d.o.o. osnovana je davne 1990. godine u Šapcu, u Republici Srbiji. Od osnivanja naša primarna delatnost je proizvodnja osvežavajućih bezalkoholnih pića. Na samom početku davne 1990. godine, proizvodnja je bila organizovana u proizvodnom pogonu od 50 m2 sa samo 3 radnika. Ne dugo za tim 1998. godine, kompanija započinje i svoju sporednu delatnost, koja i dan danas traje, veleprodaju pića i maloprodajni objekat, koji danas broji ukupno 15 objekata. Kompanija „Frutti“ d.o.o. započinje svoj partnerski odnos sa renomiranom kompanijom i brendom „Sinalco International Brands“ 2012. godine za teritoriju Republike Srbije.

Kao rezultat dobrog poslovanja dugi niz godina, kao i uz sve veće zahteve u samoj proizvodnji, kompanija „Frutti“ d.o.o. otvara novi proizvodni pogon 2015. godine sa ukupno 4000m2 u industrijskoj zoni grada Šapca, koji je opremljen po svim najsavremenijim zahtevima dobre proizvodjačke prakse za proizvodnju osvežavajućih bezalkoholnih pića, što garantuje potpunu bezbednost procesa i gotovog proizvoda. Kompanija danas zapošljava oko 70 radnika različitih profila, i poseduje sopstveni vozni park od oko 30 vozila raznih namena. Imamo znanja, sposobnosti, energije i želje da prihvatamo izazove koji su pred nama postavljeni na domaćem tržištu kako bismo se razvijali u skladu sa postavljenim ciljevima i zadatim planovima politike našeg razvoja.

NAŠA ISTORIJA

Čarolija je započela 1902. godine kada su proslavljeni naturopata Fridrih Eduard Bilc i vizionar industrijalac i stručnjak za pića Franc Hartman kreirali Bilc-Limunadu. Oni su hteli da naprave piće koje bi pomoglo radnicima hidratacijom, vitaminima i revitalizirajućim ukusima. Mi smo i danas na istoj misiji: da pružimo osveženje svima. Naše ime je postalo sinonim za kvalitet, ukus i osveženje, i gde god u svetu vidite naš kultni logo, znate da ste izabrali proizvod koji oličava ove vrednost.

history-bottles.png

1905. do 1963. Godine

1905. godine, nakon takmičenja za izbor imena, pojavio se Sinalco. Ime je inspirisano latinskim izrazom „sine alcohole“ (bez alkohola) i registrovano je kao zaštitni znak širom sveta. 1937. godine razvijen je logo “Crvena tačka”, čime je Sinalco odmah postao prepoznatljiv širom sveta. 1950. godine nastala je klasična Sinalco boca – revolucionarni dizajn koji je podstakao brend da postane veoma poznato ime u 1960-im.

1964. do 2000. Godine

Tokom uzburkanih šezdesetih godina, Sinalco je postao omiljeno bezalkoholno piće u Evropi. 1979. godine, legendarni džingl, “Die Sinalco schmeckt” je prihvaćen kao zvuk Sinalca. To je zvuk koji se i dalje čuje, i koga se rado sećaju širom Nemačke. Ovde, nakon reklamnog uspeha džingla i naše kultne boce, Sinalco je praktično bio sinonim za limunadu. Tokom druge polovine 20. veka, zadržali smo svoj prepoznatljiv logo „Crvena tačka“ i proširili se još dalje širom Evrope i ostatka sveta. Čak i sa prilagođavanjem izgleda naše boce u čast proslave milenijuma, naša „Crvena tačka“ ostala je u srcu našeg identiteta.

2001. do 2009. Godine

U skladu sa dinamičnim pristupom novog milenijuma, Sinalco je proveo prve godine 21. veka šireći naš asortiman kako bi svetu doneo nove i uzbudljive senzacije ukusa. 2005. godine, proslavili smo naš 100. rođendan. Sinalco je od 2007. godine priznat kao “Brend veka” od strane udruženja “Nemački standardi”.

2010. godina do danas

2010. godine, kako smo ulazili u novu dekadu, došlo je vreme da prilagodimo imidž brenda novom dobu, i naša čuvena „Crvena tačka“ je imala 3D preobražaj kako bi izgledala moderno a pritom da ne izgubi tradicionalni izgled. Naš logo je možda doživeo preobražaj, ali naša misija i kvalitet naših recepata su ostali isti – kao i uvek, Sinalco ostaje dosledan sebi.

go top